Data e postimit: 2023-07-09 17:32:39
Lexime: 637
Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Lloji: Ese filozofike
Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korce
E-mail: canianna@gmail.com


Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit mbeten perjete. Endrrat jane imazhe te cilat te zgjojne ndjesine e te krijuarit art. Cdokush mund te krijoje art sipas menyres se vet,por endrrat nuk jane te njejta. Pa art nuk ka endrra. Me ane te artit shume njerez shprehin gjendjen emocionale,shpirterore etj. Arti ka vlera te shumta,po ashtu edhe endrrat. Endrrat dhe arti jane prane njera-tjetres,sepse jane te varura nga njera-tjetra. Arti eshte dicka e bukur qe cdokush e sahpreh ndryshe. Endrrat jane dicka qe kur i imagjinojme ato duken sikur jemi ne nje bote tjeter ku vetem ne dime te shkojme. Cdo gje ne realitet jane te frymezuara nga endrrat dhe endrrat nga arti.

Vepra te ngjashme
Autori: Ana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Arti
Per disa arti eshte thjeshte nje vizatim ose dicka pakuptim,abstrakt e i merzitshem.Per disa te tjere ai duket fiks si nje labirit,ku qe te dalesh eshte pak e veshtir ose le te themi duhet ti dish rruget qe te cojne ne dalje.Ndoshta qe te vizatosh ose te ...
Autori: Mikela Qesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte nje qetesi shpirterore,ku me ane te ngjyrave zgjojme vetveten.Arti nuk eshte memec,ai mund te flase e te na relaksoje edhe ne njekohesisht ndajme gezimin dh...
Autori: love taylor · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrrat e mia
Endrrat.E cjane endrrat per ty.Sa endrra ke ne sirtar.Cdo kush ka endrrat e tij,madje disa mund ti kemi thelle ne sirtar dhe nuk kemi guximin qe eshte celsi per ti nxjerre ato ne drite.Disa madje mendojne se ate celes mund ta kene humbur pergjithnje.Por ...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Enderrat per te ardhmen
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
Autori: albenita selimaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: qka enderoj kur nuk fle
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na shfaqen ne mendjet tona ...Une enderroj po nje enderr e rikujtoj me se shumti edhe kur fle edhe kur nuk fle ,ajo enderr tashme ka zene nje vend ne mendjen ti...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nata e acarte
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojne e kuptoj se sa larg jane endrrat E kur me tradhtojne e kuptoj se sa te plagosin gjembat Nuk dua te qaj me edhe kur te bie nata Sdua ti humbas endrrat ...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
kur dielli perendon edhe ti zhdukesh ne endrrat e mia jehon po kurrsesi nuk shuhesh kur hena lozonjare del ti shfaqesha pas saj dicka me prek n bel dhe veten dot se mbaj kthehem por bosh ti nuk dukesh aty vetem n endrra do kalosh n realitet...
Autori: Anxhela.Queen · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Endrrat
Parisi qyteti i endrrve te mia.Secili nga ne ka deshire te shkoje ne Paris por jo te gjithe mund ta bejn realitet kete nderr te tyren.Qe kjo enderr te behet realitet duhet e punojme shume. Endrrat dhe deshirat qe nje person ka duhet perkushtim per realizi...
Autori: Paulo Coelho · Lloji: Analize letrare · Tema: Alkimisti
Cdokush ne femijeri enderronte per gjera qe do me cdo kusht ti arrijme ne te ardhmen. Jane enderrat me te zjarrta se c'mund ti kete kushdo, kemi pas entuziazmin e pashtershem qe buronte nga zemra jone, ndjekja e asaj endrre , ishte shpresa qe jetomin. Na ...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra.. Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato.. Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?! Ne ditet e s...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com